Дизайн и Стил
Обичаме да правим нещата красиви. Някои може да го нарекат мания. Наричаме го наш талант. Независимо дали търсите насоки за вашия сватбен декор, решили сте да превърнете задния си двор във фестивал или просто имате нужда от някой, който да направи масата ви да изглежда добре за предстоящата ви вечеря, ние сме тук, за да помогнем. Това е, което правим най-добре.
ВЪЗМОЖНОСТИ:
- Оформяне на събития + дизайн
- Трансформация на стаята
- Декорация на събития
- Дизайн на маса
- Консултация по дизайн
- Кутии за подаръци по поръчка + сувенири
Планиране и Координация
Независимо дали става дума за предстоящо корпоративно събитие, коктейл или сватба, помислете за нас. Ние познаваме индустрията, което ни позволява да предотвратим всякакви проблеми, преди да се случат. Ако търсите спокойствие и безупречно парти, нека ви помогнем.
ВЪЗМОЖНОСТИ:
- Планиране на корпоративни събития
- Планиране на социални събития
- Пускане на продукти
- Тиймбилдинг събития
- Настройка на събитието
- Концептуализация на предложение + Планиране
- Проучване на място/доставчик, избор, + управление
- Създаване на регистрация на събитие
- Консултация за планиране на събития
Храна и Напитки
Изисканото обслужване на Matti за храна и напитки внася специално усещане и вкус във вашия незабравим повод. Нашата храна вдъхновява и доставя наслада на вашите гости, създавайки спомени за цял живот. Създайте правилното кулинарно изживяване за вашето събитие.
Изтънчеността и елегантността са нашите стандарти. Безупречното обслужване е нашата марка. Имаме безкрайни възможности за кетъринг и креативни менюта с храна. Осигуряваме бар обслужване от най-висок клас, както и обучени и любезни сервитьори. Нашата услуга за кетъринг включва целия персонал, необходим за организиране, обслужване и почистване на вашето събитие. Ние разполагаме със висок клас собствени прибори, посуда Villeroy & Boch, и чаши. Всичко необходимо за окраса на маса и декорация на бюфет. Ние ви помагаме да планирате менюто си и създаваме поток, на който вашите гости да се наслаждават. Изберете едно от нашите сет менюта или създайте нещо уникално различно. Ние разполагаме със собствена кухна отговаряща на HACCP и готвачи с дългогодишен опит в приготвянето на храна. Можем също така да забъркаме специален коктейл, брандиран според вашата тема.
Няма ограничения за това, което можем да създадем в Matti.
Нека превърнем вашето събитие в нещо грандиозно и незабравимо.
Организиране на събития
Най-просто казано, управлението на събития е услуга, която ние като компания предоставяме, и която помага за организирането на всички части от вашето събитие. Разчитаме на партньорства, доставчици и вътрешен персонал, които сме изграждали в продължение на години на планиране и продуциране на събития. Управлението на събития включва планирането и производството от началото до края.
Нашият план за перфектно събитие в няколко стъпки е създаден, усъвършенстван и утвърден в годините.
Профил на събитието – Първа и най-важна стъпка за едно успешно събитие е неговият профил. Събитието трябва да носи усещане за качество, от всеки детайл в зависимост от това дали е с работен или представителен характер. Правилното определяне на профила ще ви даде възможност за по-точно установяване на компонентите за изпълнението му, както и за стила и вида на храната, използваните цветове и подредбата.
Храната – без съмнение една от най-силните ни страни. Тя допълва и обогатява преживяването, като най-често оставя траен спомен от него. Изберете класическо меню или нови изработени за вашето събитие кулинарни шедьоври.
Място – изборът му е от съществено значение – трябва да осигури достатъчно пространство и комфорт за очаквания брой хора и да се вписва в първоначалния профил на събитието.
Сценарий / изпълнение – Вече всичко е планирано и настъпва моментът на изпълнение. Ключово е да имаме генерален план. Всеки от участниците (клиент, изпълнител, доставчици, спонсори и др.) трябва да е наясно със своите отговорности и задължения, а нашата цел е да ръководим процеса и следим за неговото детайлно изпълнение.
Бюджетиране – Създаваме, оптимизираме и управляваме бюджетите в реално време. Прозрачно и детайлно, във всеки етап от събитието.
Координатор на зала за събития
Търсите координатори на непълно работно време с опит, които да действат като “Ваш домакин”.
… Здравейте!
Знаем, че може да бъде скъпо да наемете координатор на пълен работен ден за вашето място… особено ако вашата зала се ползва периодично. Ако получавате запитвания за вашето пространство, но не сте готови да наемете вътрешен координатор, ние сме насреща.
Нашият екип от професионалисти може да управлява всички ваши запитвания, да запълни вашето пространство и да си сътрудничи с екипа ви, за да осигури най-добрите услуги:
- Имейл и телефонна комуникация
- Пълна функционална координация с клиента
- Координация на събитието
- Маркетингови материали за функционалното пространство
- Фотосесия
- Създаване на меню за събития
Социални дейности
Вярваме, че бизнесът трябва да възпитава и да има положително влияние над света. За нас социалните дейности са част от мирогледа, не просто от процеса. По тази причина заедно с Френско-българската търговска и индустриална камара, Lesaffre и други създадохме “Супа от сърце”, чиято цел е да помогне на хора в нужда в най-трудния и студен период от годината, дарявайки им топъл обяд. При последното ѝ провеждане, екипът ни, заедно с доброволци от различни компании-членове на организацията, раздадохме над 1 500 порции топъл обяд на нуждаещи се в продължение на пет дни на площад “Бански” срещу Централните хали в столицата.
В изданието тази година, 29 януари – 9 февруари 2024 г., се включват Германо-българската индустриално търговска камара и много нови партньори – целта ни е да раздадем поне 5 500 бр. топъл обяд.
Повече информация за проекта и как може да се включите в него може да получите на телефон +359 885 993 911