Corporate Events

ПРОФИЛ НА СЪБИТИЕТО
Първа и най-важна стъпка за едно успешно събитие е неговият профил. Ако вие сте създателят на едно събитие, то основната ви задача е даопределите целите и каквоискате да постигнете с него. Видът и нивото му трябва да са обвързани с целта, така че компонентите му да отговарят на съответния формат. Събитието трябва да носи усещане от всеки детайл в зависимост от това дали е с работен или представителен характер, дали е пред ставяне на нов продукт, или е годишнина на фирмата, дали гостите са колеги и приятели или клиенти и партньори. Правилното определяне на профила ще ви даде възможност за по-точно установяване на услугите и партньорите за изпълнението му, както и повече представа за стила и вида на храната – работен или официален обяд, вечеря, коктейлни хапки.
ДИЗАЙН/СЦЕНАРИЙ
В продължение на профилирането на събитието идва и неговият дизайн. Тук попада изборът на цветовете – например може да заложите като основна тема на вечерта фирмени цветове или пък на елегантната комбинация черно и бяло. Сценарият може да съдържа официална част, следване на определен протокол или поредица от забавни и интерактивни игри, когато говорим за коледно парти или друго социално събитие като рожден ден. В него може и да планирате welcome drink и коктейлни хапки за по-срещане на гостите, които е добре да помислите как ще се сервират. Стационарен бар и бюфет, сервитьори или вечеря с индивидуално сервирано меню са възможни варианти.“